• Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса
  • Монтаж автономного отопления офиса

Для нормального функціонування будь-якого приміщення в осінньо-зимовий період необхідно його опалювати. Опалювати можливо газом, електрикою, твердим паливом або тепловими насосами. Але для всіх цих способів необхідна розводка труб, по яких теплоносій буде розносити тепло.

На даному об’єкті була зроблена система опалення, яка називається попутка. Зроблена вона була не зовсім коректно, не було правильно зробленого крана для зливу теплоносія з системи. Так як це окрема будівля, обладнане під офіси, там не завжди можуть бути присутніми люди. Бувають періоди, коли воно пустує. Для того, щоб теплоносій в системі не замерз і труби не лопнули необхідно своєчасно проводити консервацію. Так як крани для спустошення системи були на нижчому рівні, і, мабуть продування системи була не зовсім коректно виконана, труби полопалися в слідстві розташованої в ній води. Як результат 2/3 всіх труб прийшли в повну непридатність. Подальше відновлення системи було не рентабельно. До того ж були кілька стиків, що не були зварені за технологією. При демонтажі труба просто вивалилася з коліна. Також при різанні спеціальними ножицями труби лопалися, а не різалися. При спробі демонтувати старі вентильні крани з муфт із зовнішнім різьбленням відбувалася деформація муфт і було неможливо акуратно розібрати. Також вентильні крани, які ставляться на подачу і обратку мали сліди підтікання. Загалом згодом їх також довелося замінити. Був обраний самий бюджетний варіант кранів, крани під пайку кульового типу. Відмінність їх від кранів вентильного типу в тому, що ними складніше проводити балансування системи опалення. Тому було вирішено замінити повністю систему і зробити іншу систему опалення, яка називається двухтрубной, де подача і обратка батареї входять в різні труби. Труби були обрані 25-го діаметру з додаванням скловолокна, а виходи на радіатори були виконані 20-ій трубою. Також труба була зроблена максимально в один рівень, щоб під час спорожнення системи мінімізувати залишки води в трубі. Для зливу системи були передбачені крани. Вони розташувалися в декількох точках на подачі і на звороті. Також були додані кріплення для труб, які були встановлені з частотою не менше 1 метра один від одного. Це зроблено для того, щоб не було провисання труби, і вона була надійно зафіксована на стіні. так як стіна була товщиною в один лист гіпсокартону, то ми використовували спеціальні кріплення де можна було знайти металеві профілю за допомогою магніту. Так само при консервації системи минулими монтажниками був загублений манометр на групі безпеки. Він був куплений і встановлений на своє місце. Також був обслужений розширювальний бачок, підкачані тиск до необхідного. Всі з’єднання після запуску були перевірені на герметичність. Течі виявлено не було.

На даному об’єкті були встановлені два котла. Один електричний електродного типу, другий газовий. Від газового котла вони відмовилися, з огляду на дорожнечу опалення таким способом. Тому використовують 11-кіловатний котел. Цей котел працює на м’якій воді, тому близько 12 години відбувалося пом’якшення води шляхом прогонки її через колбу з поліфосфатами. Якщо цього не зробити, то котел постійно відключається. Газовий служить тільки для підкачки системи. Саму розведення котла ми не міняли, лише трохи перепаять труби, щоб вони були нижче.

Також був обслужений циркуляційний насос. При подачі на нього електроенергії не відбувалося запуску. При розборі корпусу був очищений від окалини, і ми переконалися в тому, що він не заклинив. Далі після складання так само не відбувалося запуску. Тому було прийнято рішення розібрати і протестувати електричну частину. Були очищені всі контакти і переглянуті всі дроти, що підводять. Після складання насос запустився.